12 Nisan 2012 Perşembe

kose yazilari suriye

KÖŞE YAZILARI SURİYEKÖŞE YAZILARI :SURİYE: suriye hakkında


Yazmadan duramıyor insan şu suriye hakkında.Bana soracak olursanız ne ne şam'ın şekeri ne arabın yüzü derim.
Benim şimdilik suriye ile bir alıp veremediğim yok fakat yazılanlara çizilenlere bakınca insan şaşırıyor doğrusu.
Yahu şu suriye nede severmiş bizi ne iyi komşumuzmuşşsun sen meyer suriye.Osmanlı Devletinin kurucusu Osman beyin dedesi Süleyman şahın kabri suriyede ve 1921 tarihli antlaşmaya göre Türk toprağı sayılıyor.Suriyeli dostlarımız ne yapalım diye düşündüler hemen oraya bir baraj inşa etmeye başladılar alın türbenizi Türkiye'ye götürün dediler tabii hazmedemiyorlardı ülkelerinin içinde Türk toprağı sayılan türbenin ve o Türbeyi koruyan Türk askerlerinin varlığını Türbe söküldü başka bir yere yeniden inşa edildi ne yaptı suriyeli kardeşlerimiz ne yapacaklar oraya da bir baraj yapıverdiler türbeyi alın götürün diye şimdi türbe suların üzerinde bir adacıkta işte dost ülke işte kardeş ülke.
Unuttuk mu,yoksa unutturulmak mı isteniyor daha düne kadar terörist başı öcalan suriyenin başkenti şam'da bir eli yağda,bir eli balda,lüks villasında bu iyi komşumuz ,dost ülke,kardeş ülke suriye'nin koruması altında yaşamıyor muydu?
Atatürk barajı inşa edildiğinde bu suriye değilmiydi su meselesi yüzünden adeta bizi savaşla tehdit eden ve bu suriye değilmidir yıllarca okullarındaki ders kitaplarındaki haritalarda Hatay'ı kendi sınırları içinde gösteren haritalarla çocuklarına eğitim veren.Ve suriyede yaşayan iki milyonu aşkın Türk nüfusuna her türlü sindirme politikasını uygulayan
esad rejimi değilde kimdir?
Elliyi geçtim fakat çok da yaşlı sayılmam hani bunadım mı diye düşünüyorum bu suriye bize dost kardeş bir ülke de  ben başka bir ülkeyle falan karıştırıyorum diye.
Arabın araba yaptığı zulüm dillendiriliyor da iş arabın Türk'e yaptığı zulme gelince ses çıkaran da yok tıpkı saddam denen azılı Türk düşmanı  diktatörün Türkmen kardeşlerimize yaptıkları gibi bu günde İran denen yerde arap değilde fars diktatör ahmedi necad denen zalim ve onun zulüm kadrosu 40 milyonu aşkın nüfusa sahip Güney Azerbaycan Türklerine her gün her türlü baskı işkence  ve katliamı uygulamakta.Suriye'ye atılacak Türk tokadı aynı zamanda ahmedi necad denen zaliminde suratında patlayacaktır.
Murat DARGA
suriye Türkmenleri meselesi de ayrı bir köşe yazımda
Faydalı link
SURİYE
SURİYE TÜRKLERİ
suriyede Türk askerleri resim wikipedi
köşe yazıları suriye devam edecek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder