3 Nisan 2012 Salı

kose yazilari beni anlatan siir

KÖŞE YAZILARI BENİ ANLATAN ŞİİR


Şiir yazarım ben.
Çekip çıkarır şiirim,
Gömülü acıları yüreklerden,
Taşır gerçeğin orta yerine.
Ölümün,
Karanlık ve korkunç
Dehlizlerinde dolaşır,
Mısralarım uğramamıştır
Şehrin ışıltılı caddelerine.
Benim şiirim,
Rakı kokmaz,
Bodrum akşamlarından
Dem vurmaz.
Gecelik aşklardan şehvetli
Hayaller de kurmaz.
Sevgilinin pembe dudağı
Değil,
Benim şiirim
Ölü ağızların dilidir.
Unutulmasın diye
Vatan olduğu,
Kurumuş kan kalemimden,
Şıpır,şıpır damlar
Hoplayıp zıpladığınız
Toprağın üzerine.
Sevilmez elbet,
Sevilmez benim gibi adamlar.
Kim sever şairin böylesini?
Oysa;
Cömerttir tarih baba
Kapısını çalana
Mazinin sandığından
Verir ha verir,
Binlerce kahraman
Dolu,hazinesini.
Murat DARGA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder