3 Nisan 2012 Salı

kose yazilari guney azerbaycan hakkinda

KÖŞE YAZILARI GÜNEY AZERBAYCAN HAKKINDA


İşin gerçeği uzaktan konuşmak kolay.
Fakat ne yapabilir insan ?
Güney Azerbaycan'da öz kardeşlerimize yapılan zulmü görmezden mi geleceğiz ?
Gözlerimizi kapayıp kulaklarımız mı tıkayacağız ?
Umarsız gülüp eylenip günümüzü gün etmektense iran işgali altında can çekişen
mazlumlar için göz yaşı dökelim.
Orada değilsek uzaktaysak,kurşun atamıyorsak kahpe düşmana,
laf atalım hiç değilse.
Becerebildiğimizce kurşun gibi ağır olsun sözümüz.Ben öyle yapıyorum.
Benim yüreğim ta Sibirya'dan,Doğu Türkistan'dan,Güney Azerbaycan'dan sürgündür.
Türk yaratılmanın gururunu taşıyan bu yürek Türk'ün derdini de acısını da taşıyacak.
Büyük Irkın çilesi de büyük olurmuş biliyorum.
Sesimi kimseler duymasa da her şeyi gören işiten Yüce Tanrı elbet yanan yüreklerimizden
haberdardır.
En büyük makam O değil mi?
fars zalimlerini O'na şikayet ediyorum.
Murat Darga

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder