23 Mart 2012 Cuma

kose yazilari

KÖŞE YAZILARI
Türkiye'nin en çok okunan köşe yazıları arasına girebiliriz sizlerin desteği şart köşe yazıları sayfamızı okuyun okutun.
Köşe Yazısı:
Benim için köşe yazısı yazmak öyle kolay değil.Hem yüreğinin dediklerini yazıya dökeceksin hem de beyninin.Ne sakalım var ne bıyığım fakat sakal bıyık misali.Mantık ve duygu arasında bir yerdeyim.Birinin dediğini yazmasan olmuyor iyisi mi ikisine de kulak vermeli insan.
Köşe Yazarı:
Köşe Yazarı Milletin sesi olmalı,oysa çoğu yazar köşe yazısı yazarken Milletinin değil sermayenin sesi oluyor.Astronomik ücretlere köşe yazısı yazanlar Kapitalizmin hizmetkarlığını yapmaktalar.
Ben de yazıyorum,Türk Milletinin hizmetkarı olarak köşe yazısı yazmak boynumuzun borcudur. Yazdıklarımdan Kapitalizm düşmanı olduğum anlaşılmasın ben kapitalizme yani böyle  bir izimin varlığına inanmıyorum. 


























köşe yazıları ile ilgili linkler:
KÖŞE YAZILARI  KÖŞE YAZARLARI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder